Wprowadzenie do League of Legends , Part One

Przedstawiamy największy esport w świecie. Podzielone osobowości , pieniądze, i wciągający gameplay zderzają się w świecie konkurencyjnym League of Legends .
W pierwszym z trzech artykułów wprowadzających Rozgrywki League of Legends patrzymy na to jako rozwijającego się przemysłu rozrywkowego .

Tobardzo ubolewał nad faktem , że League of Legends (lub LoL ) , jak większość gier online , ma prawdziwy problem z wizerunkiem na Zachodzie. Większość ludzi wydaje się zbliżyć do bycia wręcz obrażeni , kiedy opisują Rozgrywki League of Legends jako ” eSportu ” , jakby to grozi status “prawdziwych” sportów jak piłka nożna . Ci sami ludzie są dalej w szoku , słysząc, że poważne pieniądze zaangażowane w League of Legends . Mój przyjaciel zareagowali niedowierzaniem , ” co , firmy przeszkadza sponsorować takie rzeczy ? ” Jakby wielkie nazwiska , takie jak Pringles , Intel, Monster Energy i Acer będzie naturalnie dzielą się purytanizm .

Ale faktem jest, że korporacje są głównie zainteresowani zyskiem , i League of Legends jest obecnieprzemysł pojawiły. W 2010pierwszy poważny turniej League of Legends odbyła w 2011 poszło globalne z Mistrzostw Świata w Dreamhack .

Co ciekawe o League of Legends jest to, że jest to najbardziej popularna gra eSports w czasie, gdy eSports jest naprawdę dojrzewania. Z 1300000000 godzin rozgrywki LoL zalogowanych w 2012 , natomiast ponad 35 milionów aktywnych graczy nikt nie może zaprzeczyć , że jest to ogromna instytucja społeczna (choć wiele zrobić ) , a także z ostatniej decyzji o udzieleniu Rozgrywki League of Legends Sports gracze stan visa w Stanach

 

Zjednoczonych widzimy skutki tego prawa w całej kultury gmachu .

League of Legends sama teraz naprawdę dominuje w eSports . Historia Chin jest szczególnie oświetlając z jakimś naprawdę poważne pieniądze zaangażowane w rynek gier online i turniejach. Jest toulica dwukierunkowa chociaż, z chińskiego Tencent firmy – która jest w stanie rozprowadzić grę do istniejącej bazy klientów z około 300 milionów ludzi – posiadającej ogromny udział Riot Games .

Jak eSports rośnie i rośnie to główne gry, takie jak LoL , które korzystają z infrastruktury , że kiełki up . W rzeczywistości , każdy dzieńsportu staje się bardziej konkretna z lokalizowanie gry we Włoszech i nowe turnieje w Wielkiej Brytanii. Ten ostatni jest dobrym przykładem ; Gfinity lipcu tego roku byłpierwszym prawdziwym corporate League of Legends ( i Call of Duty ), turniej w kraju i dowiedzieliśmy się kilku ważnych lekcji . To jasne, że LoL jest nadal rozwija się i , choć nie będzie rosnące bóle , jest wiele ludzi głodnych na więcej. W szczególności nie- zasadniczych, takich jak ” kółka ” ( komentatorzy ) stają się coraz bardziej profesjonalne , a niektóre są coraz zwolenników własnych. To bardzo strona zadebiutowała na Reddit Gfinity dyskusji , ponieważ czujemy potrzebę bardziej zróżnicowanej dziennikarstwa esports .

Oczywiście Gfinity byłamatorski turniej ( z dość obfitego puli 55.000 dolarów nagrody dla dorsza i tym samym ponownie do League of Legends ) , w przeciwieństwie do pro gry ustalonych turniejach takich jak League Championship Series ( LCS ) . Wydaje się prawdopodobne , że Riot (firma za gry ) będzie chciał zobaczyć więcej każda jego złotówka , tworząc dodatkowe warstwy turniejach. To może powstrzymać tych sponsorzy i zespoły , które ulokowały w upadkowi tuż radaru po pierwszym biegu złym . To będzie również zobaczyć głębsze infrastruktury gry jako nie pros dostać się do konkurowania w lokalnych miastach dla małych nagród i sława .

Czy League of Legends ostatnie ?

Jeśli tak jest, to być może League of Legends jest bardziej prawdopodobne, aby zatrzymać się wokół niż niektórzy ludzie mogą przewidzieć . Domniemanie wokół gier online jest to, że gra zawsze będzie dość krótki termin . Ale jeśli szanse są przedłużone do milionów amatorów LoL nie tylko oglądać swoje ulubione tych i wszelkie związane z nimi pseudo- gwiazd dramatów , ale faktycznie uczestniczyć w turniejach o podobnej strukturze , a następnie są one znacznie mniej prawdopodobne, aby zrezygnować na LoL jak najszybciej publikowane są nowe gry . Sztuką jest zrobić to więcej niż tylko gry , w ten sam sposób , że Facebook to coś więcej niż Myspace .

Rozwój sportów elektronicznych w tym sensie jest , moim zdaniem ,bez zastrzeżeń pozytywnie. Wakacyjne ludzie naprawdę ich zęby do rozgrywek i tworzenie nowych grup społecznych wokół prętów esportowych lub społeczności lokalnych jestekscytujące przedsięwzięcie dla tych, którzy mogliby czuć się samotne i izolowane , grając w domu .

 

Oczywiście , nic z tego nie jest wieczne . Jeśli jest jedna rzecz , aby podkreślić to , żeświat online gier i szybkiego poruszania się . Te gracze są mniej zakotwiczony w dół i bardziej skłonne do wymiany pomiędzy grami , niż , powiedzmy, piłkarzy i tenisistów .

Jedną z głównych cech Caitlyn przypomnienie League of Legends jest to, że to wszystko jest raczej przejściowy , z nawetnajkrótszy z wyglądu poprzez Leaguepedia (jeden z głównych środków dla drużyny LoL i profili gracza ) pokazuje , że większość graczy porzuca swojego zespołu , traci sponsora ( zwłaszcza, że ​​część starej gwardii przegrywają z nowej fali ) , wrócić do szkoły , lub po prostu spotkać się ze swoimi kolegami z drużyny i decyduje , że nie podoba im się co najmniej raz w swojej karierze.

Czy jest coś, o gry z LoL , który sprawia , że trudno zmusić komercyjnie ? To , osobowości i tajemnice konkurencyjnej League of Legends , jest to, co będziemy badać w drugiej części tej serii .

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s